HEAVEN IS A MAGICAL PLACE TO DREAM ABOUT

 
HEAVEN  .  IS  .  A  .  MAGICAL  .  PLACE  .  TO  .  DREAM  .  ABOUT 

1.
PROVFOTADE MED MITT NYA OBJEKTIV // 2. MALMÖFESTIVALEN 
3. JAG UNDER MALMÖFESTIVALEN // 4. 8 ORD SKAPAR EN FIN MENING.
 
Kroppen har svikit mig och jag känner mig upp och ned i hela mig, det borde bero på den stora förändringen och jag börjar tvivla på att jag ens kan fixa att flyga själv, men självklart klarar jag det! Flyget är 1% av hela resan. Annars har jag sprungit omkring i staden, små fixat med saker & ting, sagt adjö över en stor lunch till en liten del av släkten och testpackat resväskan som ska flyga med mig till London.WOOP WOOP
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0