2013-10-02


4 bilder - 4 sanningar 

1. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på vilka fina människor jag har stött på här i London. 

2. Serier gör mig galen, nu startar serierna igång och bokstavligen hoppade jag upp och ned i min säng för X antal dagar sedan och skrek "Revenge, Revenge" ca 10 gånger + sprang ett varv i rummet. 

3. Jag älskar att diskutera saker, gå in i "deeptalk". Jag satt tillsammans med Anna och kollade på film, samtidigt gjorde vi en underlig blick, kollade på varandra och diskuterade varför skådespelaren gjorde så. Bara en sådan enkel sak älskar jag... LOVE! 

4. Något som har hänt en gång för mycket här i London är: Jag lyssnar på en "helvetes bra" låt medan jag går på gatan, råkar sjunga med, snurrar runt och är lycklig... Vill ju inte nämna vilka blickar jag har fått.. 

There you go! 

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anna

<3 så glad att vi mötts du och jag

2013-10-03 @ 00:48:02
URL: http://annatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0