2012-09-24

Dagen har bestått av shopping, träning med PT:n och bakning med Anna. 
 
Fick tag på ett nytt obejktiv 50mm 1.8 som jag länge har småtittat på och äntligen är den fastmonterad på min kamera. Jag får en konstig känsla som sker när jag investerar inte saker som jag verkligen/verkligen/verkligen vill ha, som detta objektivet gjorde jag exakt 5 glädjeskut ut ur butiken med världens största leende. Tog bussen hem som tog 10 minuter snabbare och sprang i 190km/h för att testa objektivet. Imorgon ska jag och Sofie på veckans fotorunda, då ska det testas

XOXO

Kommentarer
Postat av: mimmi

Har du skaffat Pt ?? :D

Svar: Ja, jag får det genom det gymmet jag går på :) puss
astylestory.blogg.se

2013-09-25 @ 12:25:13
URL: http://miimmiisofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0