2013-09-09 / X 2

Jag är förälskad i denna blus tillsammans med vinrött läppstift. 

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hur kom du på att du ville bli au pair? Och hur gick du till väga för att bli det?

Svar: Hej! Jag ville komma hemifrån, stå på egna ben, vandra i en ny stad, träffa vänner från världens alla håll, lära mig engelska osv! Jag hade vänner som hade varit det, sökte runt på internet, kollade med AF osv.. till slut hittade jag Swedish connection som jag tyckte passade mig pga att jag ville till London och det var en bra organisation med bra familjer! Där finns både svenska och engelska! Så om du vill vända upp och ned på din vardag och göra något helt annat, var Au Pair, flytta hemifrån, skaffa ett jobb! Au Pair är bra främst om du gillar att jobba med barn, får det mesta med mat, tak över huvudet osv. Det är en lätt utväg men kräver mycket tålamod! Om det är något mer så fråga gärna på!!! Ha det bra Anna!
astylestory.blogg.se

2013-09-30 @ 17:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0