2013-09-21

Solen sken i London, kameran var ned packad och jag rusade ner för gatan vitklädd och mötte upp Sofie vid ett fruktstånd.
 
Fina Sofie.
Ett mysigt café hade prytt uteserveringen med gula färgklickar och fotografier vid kassan, fint! 
 Vi fann oss en hörna, langade fram redskapen och drog igång att fota. Fler bilder kommer i ett separat inlägg.
Jag var glad&lycklig att jag hittade mig en vän med ett fotointresse, äntligen skriker jag! 

Fredagen fortsatte med PT-pass på gymmet, träningsvärk i endast högerarm... Därefter kom Anna hit, vi åt, drack alkohol och tog bussen till Camden. 

 Åh, denna tjej är så fin att jag smäller av, Kärlek till dig! 
 
Kvällen tog vänster när vi tog höger... 
1. Anna spillde öl på min matta + objektiv (som tur klarade sig). 
2. Vi glömde id-kortet för att köpa cider och fick bege oss hem för att hämta det. 
3. Vi tog bussen åt fel riktning & fick byta.
4. Alla klubbar stängde tidigt (?) och i en timme letade vi efter något enkelt ställe att dansa på. 
5. Grymt sugen på mat vid klockan 3 men allt var stängt. 

Tur att vi hade varandra för trots allt hade jag en kväll fylld med skratt. 

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha åå <3

2013-09-21 @ 17:45:01
URL: http://annatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0